Subject: Kliimaministeeriumi päring. Riigipoolsest ostueesõigusest loobumine
From: "Anastasija Moskvitsjova" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 20 Nov 2024 11:40:16 +0200

Tere

Pöördun teie poole nõu saamiseks. Nimelt varasemalt sõlmis MKM lepingu 
Elektrilevi ja Kredexiga ELMO laadijate osas isiklike kasutusõiguste 
üleandmise lepingu. Lepingus oli sätestatud, et omandaja on kohustatud 
täitma lepinguga võetud kohustusi kuni 20.10.2024 (5 aastat alates lepingu 
sõlmimisest). Nädal tagasi saime Enefit AS pöördumise (Elektrilevi OÜ 
jagunemisel liikusid kõik kiirlaadijad ja nendega seotud varad Enefit 
Connect OÜle ning hiljem ühingu jagunemise tulemusel Enefit ASile). 
Pöördumises palutakse teavitada Enefit ASi kas riik soovib oma ostueesõigust 
teostada või mitte. Arutasin asja juhtkonnaga ning riik ei soovi 
laadimistaristut opereerida, mistõttu kavatsen koostada riigipoolsest 
ostueesõigusest loobumise dokumenti.

Kliimaministeeriumi õigusosakonna juristid pole sellise teemaga varasemalt 
kokku puutunud. Ise proovisin googeldada ja lugeda õigusakte, kuid 
riigipoolsest ostueesõigusest loobumise osas on liiga vähe informatsiooni.

Soovin uurida mis vorminõuetele dokument peab vastama, mis sisu peab olema 
ning kes on allkirjastaja (asekantsler, kantsler, minister)? Palun suunake 
antud kiri pädeva(te)le inimes(t)ele. Olen tänulik, kui saate vastata niipea 
kui võimalik.

Lugupidamisega

Anastasija Moskvitšjova
Peaspetsialist | Liikuvuse arengu ja investeeringute osakond
+372 5885 1057 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Kliimaministeerium | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, Eesti
 <http://www.kliimaministeerium.ee> www.kliimaministeerium.ee